21 Aralık 2014 Pazar

Butik Pastalar

Mete nin 4 yaş partisi için hazırladığım transformers temalı pastası ve işte o mutlu an;




Evlilik yıldönümü pastası canım arkadaşlarıma;


Pastamızın dilimlenmiş hali




Partimiz harika geçti, 





Canım yeğenim Mete'min doğum günü içi hazırladığım Spiderman pasta.. 





Angry Birds pastalar da ayrı bir sevimli oluyor değil mi?


Rüzgar için hazırladığım Thomas pasta çok keyifliydi.. İtiraf edeyim ben kendi yaptığım pastaya bayıldım. Pasta sahibi arkadaşım bana yalnızca tema belirleyip modele hiç karışmadığı ve renkler dahil bütün modeli bana bıraktığı için çok teşekkür ederim. 


Mutlu yıllar Rüzgar..







Bu seferki pastalarım eviniz için muzlu ve çilekli



Günün anlam önemine ilişkin, avcı temalı babalar günü pastası.. Tüm babaların bu güzel günü kutlu olsun.. Allah bütün çocukları babasız bırakmasın.!

Nazlı için hazırladığım pastayı Yağmur çok beğenilirse aynısından bir daha yapılır..:) 


İki pastayı yanyana koyduk.. Nazlı nın pastası 25, Yağmur' un 15 kişilik..


Angry Birds sevenlere pastam..:)

Oğlumun Little Man temalı partisi için haIırladığım doğum günü pastası



İşte güzel kızım


Karya'mızın doğum günü pastasını hazırlıyorum. Masal prensesi Karya pastasının çilekli çikolatalı olmasını ve üzerinde rapunzel, sindirella ve ariel figürlerinin olmasını istedi. Sağlık ve güzellik dolu yıllar senin olsun Karya'cım. Seni çok seviyoruz.


❤❤Sevgili Komşularımız ve  Oğlumun biricik arkadaşı Onur için hazırladığım uçak temalı pasta.. Mutlu anı birlikte ölümsüzleştirdik.. Nice sağlıklı ve mutlu yaşlar kuzumuz..




Ve pastalarımız bitti.. Cıvıl cıvıl oldular.. Çok sevdim her ikisinide




Pastalarımızın keki ve kreması çok özel, biraraya geldiğinde muhteşem bir lezzet çıkıyor ortaya. Yarın için hazırladığım pastalarım.. Bakalım kaplandıklarında nasıl olacak:)


Son yaptığım pastamın çok beğeni alması üzerine aynı konsepte bir pasta daha hazırladım. Bu sefer kızımız kumral ve kıvırcık saçlı oğlumuz ise kirli sakallı:) daha nice mutlu kutlamaları olsun inşallah:) 



Çok sade ama şık, aşk ve sevgi dolu bir pasta.. Melis hamımın eşi için hazırlandı. Çok severek hazırladım. Afiyet şeker mutlu yıllar olsun inşallah:)


Sevgililer günü pastamız, kırmızı kadife pasta:)


Tadıda enfesss olmuşşş


Canlarım ve en sevdiklerim için çok sevdiğimiz m&m lerden pasta yaptım. Bu sefer şeker hamuru değil ama yemesi çok güzel oldu:) içi de çok özel hepsi bu kadar değil tabi ki:)


 

Kestik afiyetle yedik:)

Yeniyılda kendi doğum günü pastamı kendim yaptım. Pastalardan biri bizim biri arkadaşım içindi. Tadına diyecek yoktu. Kim yerse bayılıyor bu gerçekten harika bir duygu



Ikisi bir arada fotoğrafta çektim


Kestik yedik, fotoğraf çekmeden olmaz. Bu arada iyi ki doğmuşum ;)

Burcu'nun doğum günü için süpriz party pastası özenle hazırlandı..

çok beğenildi.. çok severek yenildi..




 
dilimlenmiş hali

Sevgili Mete'nin 2. yaş günü partisi için Kovboy konsepti pasta hazırladım..



 

Kursta öğrenerek yaptığım ilk pasta.. Ailemiz ve eşim içindi...





1 yorum:

  1. hııımmm çok lezzetli görünüyorlar gerçekten çok güzel ellerine sağlık dilekcim :) m&m pastanın şekerlerinin altında özel kekimi var yoksa kedi dili mi?

    YanıtlaSil